Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ευχήσου μου θάρρος και δύναμη και αίσθηση του χιούμορ

Ο χρήστης Zagara κοινοποίησε τη φωτογραφία του χρήστη Fleurs Pisa.
Fleurs Pisa
Non augurarmi la felicità - non mi aspetto di essere felice; è qualcosa che va oltre questo, in qualche modo. Augurami coraggio e forza e senso dell'umorismo - avrò bisogno di tutto ciò.
~ Anne Morrow Lindbergh
Don't wish me happiness - I don't expect to be happy; it's gotten beyond that, somehow. Wish me courage and strength and a sense of humor - I will need them all.
Fleurs Pisa

Δεν μου ευχηθείς η ευτυχία - δεν περιμένω να είναι ευτυχισμένος, είναι κάτι που είναι πέρα από αυτό, με κάποιο τρόπο. Ευχήσου μου θάρρος και δύναμη και αίσθηση του χιούμορ - θα χρειαστώ όλο αυτό.
~ Η ανν μόροου λίντμπεργκ
Μην ευχηθείτε μου - δεν περιμένω να είσαι ευτυχισμένη, αυτό είναι πιο πέρα από αυτό, με κάποιο τρόπο. Ευχήσου μου θάρρος και δύναμη και μια αίσθηση του χιούμορ - θα χρειαστώ όλους τους.
Μου αρέσει!Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου