Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

(Το "εγώ της Γιώτας)

Πρωτόγραφο:

Εδώ είναι η σελίδα η δικιά μου.

Του "κοινού", από κει.

***

Πάμε και βγήκαμε "εκτός" και το απόγευμα!

Αν και, όπου ξέρουν... μού δείχνουν "ύλη" στιγμής ή και του 2014, ή βρίσκω τοίχους (με την κλασσική ερώτηση: 

"Γνωρίζεις την, τον;"

" Νομίζω..." απαντώ, νοερά και βρίσκω άλλο παράθυρο... Δεν ξέρουν για τον "σπόρο", όπως δεν ξέρουν, ότι έχω κι άλλες νόμιμες άδειες για παράθυρα... αλλά, εγώ (της Κατερίνας), επέλεξα τα ντουβάρια, για τα ρεύματα των γεραμάτων...

Έξυπνη, πονηρή, δίκαια; Σύκα και σκάφη; Κόψε και διάλεξε. 

Πάμε, ώς ΕΚΤΑΚΤΟ, γιατί ΑΞΙΖΕΙ!

Κοινά;

Ξεχνάει να φάει, αρκετές ώρες της ημέρας... (πού να δεις, μέρες!)

Μαλβίνα: Συνάντηση του "αέρα" (γρίφος;)

Απανεμιά: Συνάντηση του "αέρα". (γρίφος;)

"Εκείνη έμαθε από μένα και δεν είναι εγωιστικό, αυτό που..." λέει.

"Είμαι Καλλιτέχνης, ρε παιδιά, κρίμα που αναγκάζομαι να το πω εγώ, (Το "εγώ της Γιώτας), γιατί το ξεχνούν οι άλλοι. Δεν θέλω να είμαι κάθε μέρα στις τηλεοράσεις, γιατί μπορεί να σκου-ντου- φλήσω και να πέσω."

Διαφορές:

Δεν "ανατριχιάζω στην έννοια του θανάτου", πια. 

Συμπέρασμά μου:

Πρώτη Κυρία, ολόκληρου του περιοδικού DOWN TOWN, και ΚΥΡΙΟΣ, μαζί, είναι η Γιώτα Γιάννα.

Έχει πολύ σκαμμένο πρόσωπο, για να της πάρει, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ άλλος (άλλη) την ΠΡΩΤΙΑ!

..."ερμηνεύει τα τραγούδια της, σχεδόν, με γυρισμένη την πλάτη στο κοινό",

εκτός από παλιότερες εκπομπές που "έπρεπε" να "φανεί". (δικό μου, μη μπερδεύεστε.)

Κουτσομπολίστικα:

Μού έλειψε "κάτι" από Προσευχή, στην αρχή! Μετά "είδα" τα δυο χέρια στην μύτη... ηρέμησα.

"Μού έφερες λάθος, περιοδικό!!!"

"Αυτό μου ζήτησες...."

Κι ύστερα:

"Να μην προτρέχει η γλώσσα της διαννοίας σου..."

"... Λάθος μου. Νόμιζα πως η μπουνιά θα ήταν στο εξώφυλλο..."

Αυτά!

Πάμε, Γιάννα, με ΥΓΕΙΑ, κι ο Θεός να σού δίνει, ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΖΩΗ, όπως εσύ την θέλεις! 

Πέσ 'το μας, άλλη μια φορά, να το εμπεδώσουμε, καλύτερα!

ΚΑΛΛΗ - ΤΕΧΝΗΣ θα πει:

ΓΙΩΤΑ ΓΙΑΝΝΑ-- Καλλιτέχνης θα πεί.

"....Είσαι λοιπόν, αφίσσα;"

Όχι, βέβαια! 

4 σχόλια:

  1. ...Και μεταφράστηκε ΤΟΟΟΣΟ γρήγορα, η χθεσινή ροή των τραγουδιών...!
    Τα δίχτυα, τα φεγγάρια, δεύτερη ζωή δεν έχει...
    ΚΙ ΟΜΩΣ, ΕΧΕΙ!
    ...Χρόνια συλλέγω μηνύματα απ' το ΥΠΕΡ και ΠΕΡΑΝ...!
    Να είσαι ΚΑΛΑ, γιου του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υποσημείωση: Αν μαυρίσουν τα βιντεάκια μου, ήταν ΟΛΟΛΕΥΚΑ, να ξέρετε, όταν τα ανέβασα, δηλαδή, εδώ και λίγο, πριν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή