Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Δεν έχω, καρδιά μου, "καταβάλλονται προσπάθειες, κ.λ.π."

...Θυμήθηκα αυτή την διαφήμιση:
"Δεν έχω αυτοκίνητο, καρδιά μου..."!



...Εγώ, το ξαναέπαθα.
"Δεν έχω τηλέφωνο, καρδιά μου..."
Δεύτερη φορά σε δέκα μέρες. Πρόβλημα από χθες, το μάθαμε σήμερα. Είναι που δεν του έχω εμπιστοσύνη και δεν το χρησιμοποιώ, παρά μόνο για έκτακτα.
Έλα όμως, που υπάρχουν και εισερχόμενες κλήσεις έκτακτες, αγαπημένη μου, εταιρεία!

Πολύ βραχυκύκλωμα, όμως, έλεος!
Δεν μπορεί τα ποντικάκια, να αρέσκονται μόνο στην δική μου την γραμμή!

Έχω, όμως, ίντερνετ!
Τί να λέμε;

Στην τρίτη βλάβη, τέλος!
Κέρδος 160 ευρώ το δίμηνο!
Ευκαιρία ψάχνω για οικονομία.

Άμα βλέπετε συννεφάκια, να μάθετε να τα μεταφράζετε, εσείς, οι περαστικοί.
Εγώ θα σας στέλνω μηνύματα, να ξέρετε!

1 σχόλιο:

  1. Η βλάβη έγινε το μεσημέρι.
    Δεν κάνανε κάτι, λέει, κάτι καρφώσανε δίπλα, κι ίσως αυτό είχε να κάνει με την βλάβη...!
    Κουφάθηκα!
    Αν ξαναγίνει, να ειδοποιήσω, λέει!

    Τα λέμε...
    Είδωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή