Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Πού ζούμε;

Μαθαίνω ότι κι άλλα βιβλιοπωλεία της επαρχίας, από τη Βόρεια Ελλάδα ως τη Θεσσαλία, αρνούνται να βάλουν σε βιτρίνες και πάγκους τη «Λεσβία», επειδή φοβούνται αντιδράσεις από συντηρητικές πελάτισσες και πελάτες τους. Πού ζούμε;
Ρούλα Κυπριανίδη Σ'αυτην την περιπτωση, θα μπορουσε να τοποθετηθει ενα προσθετο, ακριβως ιδιο εξωφυλλο, που ετσι κι αλλιως ειναι χαρακτηριστικο,χωρις τον τιτλο, για να μην σκανδαλιζονται οι "ηθικοι"....Ισως απο λιγο πιο μαλακο χαρτι, ωστε μονον αν περιεργαστει κανεις το βιβλιο, να τον βλεπει....Κατα τ'αλλα "στα τραινα" οι φιμωνοντες και οι εθελοτυφλουντες... emoticon smile
Orestes Rouggeris
Orestes Rouggeris Πάντα υπήρχε ένας "μεσαίωνας" στην Ελληνική κοινωνία... δεν ξέρω μόνο αν πρέπει να κρατήσουμε τα εισαγωγικά... emoticon frown
Christos Poulakis
Christos Poulakis καλά, ανεφερες την απολυτη ζωνη της διπροσωπιας , της ημιμαθειας και της υποκρισιας πανελλαδικως ... Δεν ειν τυχαιο που δε γραφεις '' απο την Ανδρο ως τη Γαυδο'' ή '' απο την Κερκυρα ως τη Ζακυνθο'' παντως ... ΥΓ. Θα το διαβασω αφου ξεπεταξω την Κρυφη Πληγη που στεκεται στωικα στη βιβλιοθηκη εδω και 1.5 χρονο μαζι με αλλα λογοτεχνικα της εποχης της ...
Θεόδωρος Γρηγοριάδης
Θεόδωρος Γρηγοριάδης Άν έγραφες το "Κορίτσι από την Λέσβο". Ίσως είχες πιθανότητα...
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος ομοφοβικοί όλου του κόσμου ενωθείτε!
Fani Patriki
Fani Patriki Θα τσεκάρω Καρδίτσα μόλις πάω!Το βιβλιοπωλείο μας Παιδεία είναι πολύ ενημερωμένο και θεωρώ πως θα με δικαιώσει!Το βιβλίο σου το κρατώ για να μου κάνει παρέασ τις διακοπές στη Μάνη! emoticon smile
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Spi Apostolou
Spi Apostolou Το βιβλιοπωλείο Παιδεία, αγνοούσε πως υπάρχει συγγραφέας Θεόδωρος Γρηγοριάδης! Με ρώτησε για τρίτη φορά το μικρό του όνομα η υπάλληλος, καθώς αναζητούσε κάποιο, από τα βιβλία του στον υπολογιστή. Κι αυτό συνέβη μόλις πριν κάτι μήνες.
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Fani Patriki
Fani Patriki Αν ήξερε κανείς την ιστορία αυτού του βιβλιοπωλείου..Βαγγέλη θύμισε μου να στην πω! emoticon smile
Spi Apostolou
Spi Apostolou Και πριν τρία χρόνια που ζήτησα το Αλεξανδρινό Κουαρτέτο δεν το είχαν, περίμενα μια βδομάδα να το φέρουν από το κεντρικό τους στη Λάρισα, και το πλήρωσα ακριβότερα από την τιμή που το είχε η Πολιτεία!
Άρτεμις Γ. Βροντζάκη
Άρτεμις Γ. Βροντζάκη Δυστυχως αυτη η χωρα οσο προχωραν τα χρονια, κλεινει περισσότερο τα μυαλα της. ... Δεν πειραζει, εμεις που δεν ειμαστε κλειστομυαλοι ειμαστε εδω να διαβαζουμε καθετι εκπληκτικο γραφεται γενικα, οπως το βιβλιο σας.
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος χαίρομαι που σας άρεσε!
Άρτεμις Γ. Βροντζάκη
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος αλήθεια χαίρομαι (το «εκπληκτικό» με κάνει και κοκινίζω)
Άρτεμις Γ. Βροντζάκη
Άρτεμις Γ. Βροντζάκη Προσωπικά αυτό θεωρώ, και νομίζω δεν είμαι ή μονη...😊😃
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Ευτυχία Μαρία Ροδοπούλου
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος αυτό δεν το περίμενα
Ευτυχία Μαρία Ροδοπούλου
Ευτυχία Μαρία Ροδοπούλου Αφού τα περισσότερα βιβλιοπωλεία της περιφέρειας είναι δίπλα σε σχολεία. Ξέρεις για τι λογοκρισία πρόκειται;
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Βλέπουν όσα βλέπουν στην τηλεόραση και στο ίντερνετ, και τους πειράζει ο τίτλος ενός βιβλίου;
Ευτυχία Μαρία Ροδοπούλου
Τζώρτζης Πάνος
Τζώρτζης Πάνος Στην Καρδίτσα υπάρχει Βαγγέλη μου, όπως και άλλα δικά σου.
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος ευχαριστώ για την ενημέρωση, Πάνο
Θανάσης Παπαδημητρίου
Θανάσης Παπαδημητρίου εγώ πάλι το θεωρώ φυσιολογικό, πάντα έτσι ήταν, άλλωστε, όσοι είναι να σε διαβάσουν θα σε διαβάσουν, αυτοί που κάνουν την αρνητική φασαρία ...δε διαβάζουν, οπότε και πάλι διαφήμιση έχεις
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Αν δεν υπάρχει στα βιβλιοπωλεία, αν είναι αόρατο ένα βιβλίο, πώς θα το βρουν;
Θανάσης Παπαδημητρίου
Θανάσης Παπαδημητρίου ε δε φαντάζομαι να σε κόψαν μεγάλα και ενημερωμένα βιβλιοπωλεία. Φίλε μου εσύ δεν είσαι αόρατος (αλίμονο σε άγνωστα νέα παιδιά), έχω δει διαφημίσεις του βιβλίου παντού και μη ξεχνάς ότι υπάρχει και το νετ, εγώ από κει το πήρα
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Μου είπαν ότι ανάλογα πράγματα συμβαίνουν και σε υποκαταστήματα αλυσίδας βιβλιοπωλείων. Το έχουν μεν, γιατί το παρήγγειλαν τα κεντρικά, αλλά το έχουν θαμμένο στο ράφι, ώστε να μην το βλέπουν και στραβώνουν διάφοροι. Με άλλα λόγια, δεν το έβαλαν ποτέ σε βιτρίνα ή πάγκο.
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Διαφημίσεις του βιβλίου δεν έχουν μπει πουθενά, απ' όσο ξέρω. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, τα γνωστά έντυπα δεν έχουν αναφέρει ούτε ότι κυκλοφόρησε. Στο διαδίκτυο αλλάζει το πράγμα, γι' αυτό εξάλλου είμαι κι εγώ στο φέισμπουκ
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Πάντως, η αρνητική διαφήμιση δεν είναι η αποσιώπηση και η εξαφάνιση από πάγκους και βιτρίνες.
Θανάσης Παπαδημητρίου
Θανάσης Παπαδημητρίου ναι, δεν είπα αυτό, πάντως εγώ το είδα και σε εφημερίδα και συνεντεύξεις σου υπάρχουν στα ένθετα (πολιτισμού/λογοτεχνίας). Ο συντηρητισμός ή και ο ψευδοκαθωσπρεπισμός της κοινωνίας μας είναι δεδομένος, γνωρίζοντάς το λοιπόν αυτό, πορευόμαστε. Στην Κοζάνη πάντως σε είδα σε όσα βιβλιοπωλεία κοίταξα και μάλιστα "πρώτο τραπέζι πίστα"
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Από τον γραπτό Τύπο, μόνο «Τα Νέα» έγραψαν κριτική, και μια απάντησή μου δημσοιεύτηκε σε ρεπορτάζ της «Συντακτών» - τίποτε άλλο. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση σχετικά με την Κοζάνη!
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Επίσης, η Haroula Barzoka έγραψε στον "τοίχο" της:

Πριν τρεις μέρες ανεβαζω τη φώτο του Ραπτοπουλου για το βιβλίο του Λεσβια, σε κάνα δίωρο, ένα 22χρονο χρυσαυγιτικο νουμερακι, μου στέλνει μην στο inbox ανορθωγραφο φυσικά, λέγοντας μου,<<Δεν φτανι που είσαι κωμμουνιστρια είσαι και λεσβια, να πας στη ρωσια να ζήσεις>>.Τι να πω κορίτσι μου.
Ευτυχία Μαρία Ροδοπούλου
Μαρία Γραμματικάκη
Haroula Barzoka
Haroula Barzoka Αγαπητέ κ.Ραπτοπουλε μετά μας κάνει εντύπωση πως ή χα είναι τρίτο κόμμα,με τέτοιο μεσαίωνα που επικρατεί σε αυτή τη χώρα.
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Isidoros Mavrogeorgis
Isidoros Mavrogeorgis Ζούμε στη χώρα που όπως θα έλεγε κι ο Στίβεν Κινγκ, μπορείς να πεις "Έχω μια τρύπα στο δάχτυλό μου", αλλά όχι "Έχω ένα δάχτυλο στην τρύπα μου" 😃
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Μου αρέσει! · 59 λεπτά

****
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

Κοίτα να δεις, πόσο εύκολα γίνεται κανείς "φίρμα"! 
Το "κρατάω" κι αυτό το ενθύμιο, εδώ, να μην σκορπίζονται...


Oμοφοβικοί όλου του κόσμου ενωθείτε!
Κι ύστερα, "κόπηκε' και η σύνδεση, ανεβάζοντας αυτή την ανάρτηση!Εμ!
patosvathos.blogspot.com|Από Κατερίνα Σταματίου - Παπ
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Eleni Prochori πραγματικά ...που ζούμε;;;;
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος Eleni, κι ακόμα ένα ερώτημα: ζούμε κι εμείς και εκείνοι στην ίδια χώρα;
Βαγγέλης Ραπτόπουλος
Βαγγέλης Ραπτόπουλος http://patosvathos.blogspot.gr/2016/05/blog-post_596.html
Κι ύστερα, "κόπηκε' και η σύνδεση, ανεβάζοντας αυτή την ανάρτηση!Εμ!
patosvathos.blogspot.com|Από Κατερίνα Σταματίου - Παπ

5 σχόλια:

  1. Κι ύστερα, "κόπηκε' και η σύνδεση, ανεβάζοντας αυτή την ανάρτηση!
    Εμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα, ντε! Πού ζούμε;Ελλάδα ή ξενητευτήκαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χθες στο Φεστιβάλ Βιβλίου της Θεσσαλονίκης πάντως, ήταν πρώτη μούρη στον πάγκο του Κέδρου. Ο πωλητής δεν ήξερε την τιμή κι έψαχνε τα κιτάπια του για να με εξυπηρετήσει, αλλά τώρα πια θα ξέρει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δήμητρα Π., ευχαριστώ για την στάση, στην σελίδα μου!
    ... Παλιότερα, Θα είχα να πω πολλά, αλλά δεν το σκαλίζω, (το θέμα βιβλίο), γιατί πονάει και "βρωμάει".

    Τώρα πια, έμαθε κι ο πωλητής, κι εμείς μαζί, τουλάχιστον, ότι τα βιβλία, δεν είναι πατάτες, ότι κι αν γράφουν!

    Τ' αφήνω, είπαμε. Αν έχουν όμως, παράπονα και "οι πρώτες μούρες", όπως έγραψες, τότε, κάποιοι άλλοι, ίσως, θα πρέπει να πάνε να πνιγούνε.

    Και ξέρω πολλούς τέτοιους, που ευτυχώς, δεν πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σημείωση: Δεν ξέρω που με κατατάσσει, τελικά, ο συγγραφέας, για την στιγμή μου, δεν έχει και τόση σημασία!
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να είναι το βιβλίο του και τον "Ευχαριστώ" για την "αξία" που μού έδωσε στην σελίδα του!
    ...Θα μπορούσε να με προσπεράσει. Αφού συνέβει όμως, δεν κλείνω και τα μάτια!
    Δεκτόν!
    Διάσημοι και άσημοι, κουβαλάμε την ιστορία μας και την Ελευθερία της σκέψης μας, αυτό δεν μπορεί κανείς να το αλλάξει, ούτε να το αμαυρώσει, θελητά ή αθέλητα.

    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, Εκεί στο Φεις! Ήταν δημόσια, βρέθηκαν στον δρόμο μου, τα κράτησα.
    Απλά πράγματα. Όπως θα έκοβα παλιότερα, ένα απόκομα εφημερίδας και θα το κράταγα στο μπαούλο μου, είτε συμφωνούσα, είτε διαφωνούσα μ' αυτό, είτε ήμουνα στη μέση του θέματος ή γεγονότος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή